Gästebuch

Einen neuen Eintrag für das Gästebuch schreiben

 
 
 
 
 
 
 
Mit * gekennzeichnete Felder sind erforderlich.
Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht.
Es ist möglich, dass dein Eintrag im Gästebuch erst sichtbar ist, nachdem wir ihn überprüft haben.
Wir behalten uns vor, Einträge zu bearbeiten, zu löschen oder nicht zu veröffentlichen.
Wälläschletzer schrieb am Februar 19, 2020 um 2:13 p.m.
Hallo liebi Gugge-Zwärgli

Hey jööö danke vielmol Christopher für dini nätti Nochricht. Eus gots tip top und mir si parat für d'Fasnacht… hüt no diä letschti Prob und morn gots los, juhuiii. Hoffä bi euch au alles guet und
startklar? Jo mir si scho chli sehr trurig dass mir euch z'Metzerlen nid aträffä, will mir heis au immer mega toll gfungä mit euch!! Aber sicher es angersmol wieder! Merci au dass dir a eus dänkt
heit bi euchem Bummel!! Het eus sehr gfreut!! Jetz wünschä mir euch au ganz e tolli Fasnacht und hoffä uf bald. Gniessets!!

Ganz liebi Griess
Alexandra Jermann
Posune, Vize-Presi Wälläschletzer
Bitte warten …